[retail safari] Auping - wereld vol kleuren, stoffen en designtrends
- Food-en-retail
- 7 jan 2016 @ 15:49
- Link
-
Albert Top
algemeen directeur
Crossmarks - ConceptenWinkelen
- 7 jan 2016 @ 15:49
- Albert Top
Co-creatie staat centraal in het nieuwe winkelconcept van Auping. Het pionierende winkelconcept is ontwikkeld aan de hand van klant- en marktinzichten, waaronder de customer journey, gecombineerd met de Auping merkpijlers zoals duurzaamheid. Klanten kunnen zich instore zowel laten inspireren als adviseren. En kunnen samen met de Aupingadviseur stapsgewijs op zoek naar het passende Auping product. Hieronder een uitgebreide beeldimpressie ter inspiratie.
Kiezen zonder stress maar met inspiratie
In de vernieuwde Auping Plaza begeven consumenten en adviseurs zich in een wereld vol kleuren, stoffen en designtrends van vandaag en morgen. De insteek van het winkelconcept is dat klanten zonder stress kunnen kiezen, én in verschillende zones geïnspireerd en geïnformeerd worden. De befaamde Auping-experience begint al met een gastvrij ontvangst aan een uitnodigende lange tafel. Midden in de winkel vind je het meetlab, hier worden de maten van de klant opgenomen voor een persoonlijk matrasadvies. Of het advies klopt wordt direct duidelijk in de proefligzone. Is het matras gekozen dan gaat de klant door naar de configuratiezone waar alle stoffen, pootjes en hoofdborden voor het droombed zijn te vinden. Via het configuratiescherm kan de klant middels touchscreen zijn Auping bed naar eigen ontwerp samenstellen en die in elke gewenste omgeving plaatsen, zodat de thuissituatie zo dicht mogelijk wordt benaderd.
Met de toevoeging van digitale tools en een bewuste keuze voor het tonen van minder bedden in de winkel onderscheidt Auping zich van andere beddenzaken. Het nieuwe winkelconcept voelt ruimtelijk aan en er is meer ruimte voor merkbeleving.
Albert Top
retailstrateeg en directeur Crossmarks
Beeldimpressie Auping:
(beeld: Crossmarks)
check hier enkele eerdere afleveringen uit deze serie:
[retail safari] Livraria Lello - inspiratiebron voor velen
[retail safari] Kith - innovator pur sang
[retail safari] 'Story' - het real life magazine van Manhattan
[retail safari] Urban Outfitters: unieke concepten, waanzinnige ervaring
[retail safari] Bfresh - Twee retailgiganten combineren expertises
-
Albert Top
- Werkt bij: Crossmarks
- Functie: algemeen directeur
- Website:http://www.crossmarks.nl/
- Profiel »
- klanten
- Auping
- Crossmarks
- blog
- retail safari
- pionieren
- lant
- co- creatie
- concept
- marktinzichten
- retail
- centraal
- insteek
- stress
- winkelconcept
- customer journey
- morgen
- Albert Top
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Johma onthult oorsprong naam in nieuwe commercial
- Gen Z en Millennials zoeken experience en inspiratie in...
- Jumbo winkels laten Albert Heijn-prijzen zien
- Voedselbanken en Albert Heijn samen tegen voedselarmoede
- Column Rekent Jumbo zich te snel rijk?
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- 300ste Wibra in Mall of the... 12-09-2024
- Statieheld-pilot op universiteiten... 12-09-2024
- Danone kapt met Nutri-Score op... 12-09-2024
- Iconisch merk Coolcat maakt comeback11-09-2024
- Start herfstcampagne "Mooi voor de... 10-09-2024
- Zorgvuldig omgaan met de buurt in... 10-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing